Znaleziono 2415 wyników

autor: s zona
26 wrz 2022, 14:15
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Czy warto mieć nadzieję? czy to koniec.
Odpowiedzi: 1774
Odsłony: 267714

Re: Czy warto mieć nadzieję? czy to koniec.

Dlatego jestem bardzo samotna, ale tego nie zmienię, nie potrafię . A chcesz? Warto posłuchać: O. Andrzej Hołowaty "Wszystko, co dojrzałe, pragnie umrzeć" - warto przesłuchać całość, ale szczególny jest 4 link i słowa "czy chcesz wyzdrowieć?" . Można odsłuchać tutaj : https://andrzejholowaty.domini...
autor: s zona
25 wrz 2022, 16:36
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Czy warto mieć nadzieję? czy to koniec.
Odpowiedzi: 1774
Odsłony: 267714

Re: Czy warto mieć nadzieję? czy to koniec.

Caliope kiedy ostatni raz z mężem usiedliście sobie na kanapie i szczerze pogadaliście? Moje małżeństwo też zmierzało w kierunku okopania się i zaciągnięcia jeszcze drutu kolczastego abym tylko i ja nie wyszła z okopu i mąż się nie przedarł. Tak się nie da zbudować żadnej realacji. Ja uważam, że cz...
autor: s zona
18 wrz 2022, 22:47
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Czy warto mieć nadzieję? czy to koniec.
Odpowiedzi: 1774
Odsłony: 267714

Re: Czy warto mieć nadzieję? czy to koniec.

Caliope,
"Odkryj swoje skarb"
III Spotkanie Kobiet w Ożarowie... w najbliższy WE

Proszę zrób coś dla Siebie, może to ten moment...

Może warto poszukać *sposobu"...

ps wierzę,że Opatrzność podsuwa nam różne pomoce,
nasza wolna wola, co z tym zrobimy...
autor: s zona
05 wrz 2022, 23:11
Forum: Strony www, książki
Temat: Linki z Newslettera
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 9400

Re: Linki z Newslettera

1. I Ogólnopolski Kongres Małżeństw w Licheniu - 17/18 września 2022 Jako WTM Sychar będziemy mieli swoje stoisko z materiałami. POTRZEBUJEMY CHĘTNYCH DO POMOCY przy dystrybucji materiałów oraz będziemy mieli swój czas na podzielenie się świadectwem podczas nocnej modlitwy. SZUKAMY OSÓB CHĘTNYCH DO...
autor: s zona
22 sie 2022, 20:48
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Mąż mnie nie kocha... Moje małżeństwo to gruzy...
Odpowiedzi: 630
Odsłony: 117137

Re: Mąż mnie nie kocha... Moje małżeństwo to gruzy...

Jest to forum WTM Sychar i w związku z tym zakładam, że osoby, które się z tą wspólnotą utożsamniają, wierzą, że każde sakramentalne małżeństwo jest do uratowania. Ma to również swoje odzwierciedlenie w regulaminie forum: 7. Zabrania się na forum usprawiedliwiania i promowania, w jakiejkolwiek form...
autor: s zona
11 sie 2022, 17:19
Forum: Kącik psychologiczny
Temat: Narcyzm
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 17314

Re: Narcyzm

Nino, Bogu dzieki za dobre wiesci . Dobrze sie czyta,ze " jednak da sie " .. Mimo trudu sklejania, to lepsze wino czeka .. I uratowane Relacje Rodzinne .... Bezcenne ... Chwala Panu :) ps osobiscie mysle,ze to zasluga Krokow,ze inaczej patrzymy najpierw na swoje winy/uchybienia a dopiero potem psioc...
autor: s zona
07 sie 2022, 18:39
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Mąż mnie zdradza i chce rozwodu.
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 7992

Re: Mąż mnie zdradza i chce rozwodu.

Marysiu, pozwole sobie wkleic z innego watku, zreszta Niesakramentalny tez w podobnym tonie juz tutaj u Ciebie pisal ... (...) A sprawiedliwość? Osoba która porzuciła jest szczęśliwa, a osoba która była wierna tapla się w rozpaczy. Nie wiem o co w tym życiu chodzi. O Ciebie Jastarnio chodzi :) Pamię...
autor: s zona
07 sie 2022, 16:03
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Prośba o świadectwa z sali rozpraw
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 2955

Re: Prośba o świadectwa z sali rozpraw

Żonie jest łatwiej podejmować tę decyzję o rozwodzie, bo niejako z automatu przekonana jest, że dzieci będą z nią. Niekoniecznie... Mozesz wystapic o opieke naprzemienna i nade wszystko- co Dziewczyny sugerowaly wczesniej - na cito biegnij po zabezpieczenie pobytu w dotychczasowym miejscu .. Mateus...
autor: s zona
01 sie 2022, 21:26
Forum: Różaniec
Temat: Róże Żywego Różańca Forum Sychar
Odpowiedzi: 649
Odsłony: 235970

Re: Róże Żywego Różańca Forum Sychar

Jestem z modlitwa w sierpniu.
Intencja o Boze Blogoslawienstwo dla Malzenstw swietujacych swoje rocznice , Oby dobry Bog trzymal ich w swojej dloni .
autor: s zona
01 sie 2022, 21:06
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Mąż mnie zdradza i chce rozwodu.
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 7992

Re: Mąż mnie zdradza i chce rozwodu.

Wczoraj usłyszałam że to moja wina, że mój mąż mnie zdradza Moja wina Za zdradę zawsze odpowiada zdradzacz. A Ty? Ty odpowiadasz za to że pozwalałaś sobie żyć w trójkącie, za nieumiejętność stawiania granic........ za naiwność....... Na forum jest taki plik pod nazwą "LISTA ZERTY" znasz? Jest tez w...
autor: s zona
30 lip 2022, 18:28
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Ja i niepewna przyszłość małżeństwa
Odpowiedzi: 308
Odsłony: 35486

Re: Ja i niepewna przyszłość małżeństwa

Jastarnio, to moze i ja slowo do Selfie, jesli pozwolisz,krotko sie postaram :) Selfie,tak po babsku mysle,ze zona widzi Twoje zmiany, moze bada teren, chce sie upewnic .. A moze do zmian ...ze swojej strony .. Osobiscie widze plusy, zycze oby sie Wam darzylo.. Te powroty, mimo ze rodza sie w bolu, ...
autor: s zona
30 lip 2022, 18:06
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Pomoc po rozpadzie małżeństwa
Odpowiedzi: 569
Odsłony: 55001

Re: Pomoc po rozpadzie małżeństwa

Ogólnie od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, czy sobie po prostu nie dać spokoju z tym forum. W całym tym moim bałaganie ucieszyło mnie to, że buduje relacje z Bogiem. Ze powoli do niego wracam, taka potłuczona i nieszczęśliwa, w jakimś stopniu złamana. Ale czułam się chciana. Muszę sobie sporo p...
autor: s zona
30 lip 2022, 17:47
Forum: Odbudowa związku po kryzysie, zdradzie, separacji, rozwodzie
Temat: Zdrada w ciąży
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3911

Re: Zdrada w ciąży

Dawno mnie tu nie było... W marcu mąż wyprowadził się z domu. Jednak nie dał mi spokoju, wciąż i wciąż dążył do kontaktu. Pozwoliłam mu wrócić, ale tym razem już na konkretnych warunkach i bez spełnienia ich nie ma szans na jakiekolwiek rozmowy i naprawy. Chodzimy na terapię małżeńską, ale ona uwid...
autor: s zona
24 lip 2022, 17:15
Forum: Rozwód czy ratowanie małżeństwa?
Temat: Pomoc po rozpadzie małżeństwa
Odpowiedzi: 569
Odsłony: 55001

Re: Pomoc po rozpadzie małżeństwa

Czy są jakieś polecane lektury odnośnie specyfiki problemu który możliwe ze u mnie występuje ? Głodu miłości..? Flawless, a moze warto nad tym sie pochylic, nie wiem ,czy widzialas /znasz: Będąc w czynnym uzależnieniu i po odstawieniu a tym samym w kryzysie tożsamości oraz kryzysie małżeńskim ogrom...
autor: s zona
22 maja 2022, 18:42
Forum: Kącik filmowy
Temat: X Muza: do śmiechu, zadumy czasem łez...
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 41911

Re: X Muza: do śmiechu, zadumy czasem łez...

" Świecka kobieta, która stoi za jednym z ważniejszych dzieł Kościoła katolickiego"
https://www.youtube.com/watch?v=mqD5ZZysMFo

Od dzisiaj juz Blogoslawiona :)

ps pozdrowienia Pantopie dla Ciebie -za ten codzienny trud i wszystkim zagladajacym...dobrze,ze tu Jestes :)