Moje małżeństwo to pomyłka

Refleksje, dzielenie się swoimi przeżyciami...

Moderator: Moderatorzy

albasalix
Posty: 2
Rejestracja: 20 gru 2018, 23:45
Jestem: w kryzysie małżeńskim
Płeć: Kobieta

Moje małżeństwo to pomyłka

Post autor: albasalix »

Jesteśmy blisko 5 lat po ślubie, mamy półtoraroczną córkę. Przed ślubem wszystko było super, później lawina nieporozumień/ konfliktów/ awantur, a nawet aktów przemocy fizycznej. Pracuję, studiuję, zajmuję się dzieckiem, pracuję w domu. Mój mąż jest agresywny i chamski. Dla niego słowa nie mają znaczenia, potrafi zwyklinać, zwyzywać, odezwać się w taki sposób, że człowiek zastanawia się czy jest cokolwiek wart. Wszczyna burzę w szklance wody- wczoraj np. ja od rana zajmuje się córką, zrobiłam śniadanie jemu i jego rodzicom (bo akurat byli), został plaster szynki ze śniadania córki, położyłam na jego kanapkę, wściekł się, że nie zrobię mu kanapki, tylko wrzucam mu odpadki na śniadanie. Ja od rana nie jadłam, nie miałam czasu się "ogarnąć", a on takie teksty. Kazał mi "wy...lać", rodzice się nie odezwali. Dzisiaj jego rodzice wyjeżdżali, poszliśmy rano do kościoła, później na obiad. Wszystko grało. Pojechaliśmy do jego brata, a on nagle wszczął awanturę, że nie było obiadu, zaczął kląć, wyszarpał lewarek z auta, szarpał samochodem (raz 2, raz 3, gaz, hamowanie). Kłótnia pod blokiem, wyrywanie dziecka, uderzenie w twarz. Znalazłam mu lekarza psychologa, z mojej znajomości dostał super pracę. Wszystko co czego doszliśmy wynika z mojej pracy, ale nigdy nie wywyższałam się z tego powodu, wręcz wszystko idzie na konto wspólne. Ale przed świętami skończyły mi się pieniądze, a on powiedział do mnie- poczuj, co znaczy bieda, będziesz teraz zależna ode mnie i mi podporządkowana. Nie mam już sił. Mąż nie okazuje mi szacunku, ma olbrzymie wymagania, a sam po powrocie z pracy najchętniej by poszedł spać. Potrafi oznajmić, że dzisiaj cały dzień leży i się nie podnosi, a dziecko jest tylko na mojej głowie. Wyszłam za mąż raczej z presji s