Zdrada emocjonalna Żony

Powrót to dopiero początek trudnej drogi...

Moderator: Moderatorzy

town78
Posty: 34
Rejestracja: 05 kwie 2023, 9:33
Płeć: Mężczyzna

Zdrada emocjonalna Żony

Post autor: town78 »

Dzień dobry. Chyba muszę się tu wygadać. Poprosić o waszą pomoc. Nigdy tego nie robiłem. Może będzie krótko...
Jesteśmy z żoną razem 16 lat. Po ślubie kościelnym 6 lat. Mamy trójkę wspaniałych dzieci. W zeszłym roku moja żona zaszła w ciążę i niestety straciliśmy nasze dziecko. Nasz świat legł w gruzach. Wydaje mi się, że to pociągnęło lawinę wydarzeń. Ja pracuję jako marynarz w systemie 2/2 miesiące. Po stracie naszego dziecka nie mieliśmy okazji do takiego szczerego omówienia tego co w nas, ja nie miałem gotowości się z tym zmierzyć. Żałuję tego bardzo...

Moja Żona zrezygnowała z pracy pod koniec ubiegłego roku. Jednak wcześniej poznała młodszego od siebie o jakieś 10 lat mężczyznę. Zaczął przychodzić do niej coś tam w pracy naprawić, potem na kawę i pogadać. I zaczęła się ich znajomość.